První představení finalistek Miss České republiky navštívila ministryně financí

Na první představení finalistek národní soutěže krásy Miss České republiky se dostavila celá řada vládních představitelů včetně ministryně financí a náměstka ministra kultury. Díky přímým přenosům na sociálních sítích dosáhla naše největší soutěž krásy sledovanosti přes 700 tisíc uživatelů.

Národní soutěž krásy Miss České republiky odstartovala svoji letní charitativní roadshow finalistek v Jablonci nad Nisou. Zde se poprvé pohromadě představily soutěžící dívky s vítězkami z minulých let, které prezentovaly šperky zkušených módních návrhářů i výtvorů studentů z uměleckých škol. Na sérii módních přehlídek, které se konaly několikrát denně po dobu čtyř dnů, dorazil vždy maximální limit 500 návštěvníků. Další desítky tisíc zájemců sledovalo přímé přenosy z přehlídek na Youtubu, jako i na Facebooku rádia Frekvence 1 a Miss České republiky.

Novým pořadatelům Miss ČR se podle všeho podařilo otočit trend poklesu zájmu o soutěže krásy. Sledovanost naší největší soutěže krásy dosáhla tři čtvrtě milionu sledujících za měsíc jen na facebooku a další stovky tisíc sledujících sledují dění v soutěži na sítích Tik Tok a Instagram. Finalistky Miss ČR se představily v plavkách a ve svém tradičním bílém oblečení, pro které se vžil název Bílá armáda. Návštěvníci akce z dívek vybírali Tvář Křehké krásy, kterou se stala Karolína Kociánová z Mladé Boleslavi.

Cílem čtyřdenní akce Křehká krása byla podpora prodeje jablonecké bižuterie, kdy z důvodu poklesu zahraničního turismu jsou místní firmy zaměřené na výrobu těchto tradičních českých výrobků nyní v ohrožení. Na její odstartování se dostavili významní hosté včetně ministryně financí, náměstka ministra kultury, generálních ředitelů vládních agentur CzechTrade a CzechTourism, hejtmanů a primátorů. Obnovení zájmu o jabloneckou bižuterii má zajistit i společná značka svazu výrobců „Kolekce Miss České republiky“. Tato značka bude prezentovat ty nejlepší jablonecké výrobky v České republice i v zahraničí a výtěžek z prodejů bude věnován jak na podporu výrobců, tak na charitativní projekty Počítače dětem a projekty fondu dětí Organizace spojených národů Unicef.


Ministryně financí Alena Schillerová a ředitel Miss České republiky Robert Novotný při prvním společném představení finalistek národní soutěže krásy v Jablonci nad Nisou.

Během soustředění finalistek dívky navštívily firmu JSB BIJOUX. Již třetím rokem vyrábějí korunky pro vítězky Miss České republiky. Finalistky se byly podívat do vzorkovny a měly možnost zhlédnout celý výrobní proces. Jejich klientem je například módní značka Guess, nebo H&M, jejich šperky jste mohli vidět i v seriálu Marie Terezie. Kromě návštěvy JSB Bijoux, dívky dorazily i do prodejního centra Palace Plus či do prodejny IT techniky Mironet.cz. Mironet.cz otevřel další svozové místo pro charitativní projekt Počítače dětem. Vítězka Miss České republiky 2019, Nikola Kokyová, a předseda představenstva Svazu výrobců skla a bižuterie, Pavel Kopáček, předali za přítomnosti finalistek Miss České republiky 2020 laptop malé Aničce, která je z rodiny v nouzi. Nemůže si tedy dovolit nákup nového počítače, a proto využila pomoc Nadačního fondu IT People, který provozuje projekt Počítače dětem.

Na finalistky čekalo mnoho kurzů a workshopů. Součástí byla i průprava catwalku a focení. Profesionálního focení se účastnili fotografové Aleš Funke, Lenka a Radek Baštovi (Photo-Lenory), Karel Juda, Ondřej Čapka a Robert Novotný. Dívky fotily outfity Bílé armády, plavky a volnočasové oblečení. „Cílem bylo rozfotit dívky, naučit je pózovat a seznámit se blíž s fotoaparátem. Chceme dívkám rozšířit portfolio, které je posune dál v modelingové dráze,“ uvedla Lenka Baštová z Photo-Lenory.

Finalistky včetně členů organizačního týmu byly ubytované v hotelu Rehavital, který se nachází v samém srdci města Jablonci nad Nisou v blízkosti Jizerských hor. Hotel je ideální pro ty, kteří mají rádi přírodu a klid, ale nechtějí ztratit kontakt s městem. Hotel s wellness a saunou se zapojuje do dění v kraji a podporuje místní komunity – produkty od lokálních producentů, pravidelně pořádají akce pro veřejnost, kterou seznamují s místními zajímavými lidmi – přednášky, degustace, workshopy. Hotel je jedinou certifikovanou prodejnou v Jablonci nad Nisou regionální produktů JIZERSKÉ VÝROBKY.